wtorek, 5 lutego 2013

Kartka do USA!

Kiedy mam już Official Match i adres Host Family, postanowiłam wysłać im kartkę. Przerobiłam zdjęcie i dodałam siebie, nakleiłam to na kartkę z Wrocławia, napisałam kilka rzeczy i jutro wyślę ;)

Dodaje zdjęcia, ale robione one były nie najlepszym aparatem, który jako jedyny miał naładowane baterie, do tego było już ciemno i zdjęcia musiałam robić na podłodze w przedpokoju, bo tam jest najjaśniej. Do tego wszystkiego miałam modela na zdjęciach, który nie chciał sobie pójść. Sama nie mam wielkich zdolności plastycznych, ale i tak zdjęcia nie oddają uroku kartki, nie widać brokatu, ładnych kolorów.. Trudno.

No i oczywiście musiałam ukryć twarze!







[Edit]
Po rozmowie z V. stwierdziłam, że ją przecież też strasznie lubię i dla niej kartkę też zrobiłam! Mniej efektowną, ale JEST :D





16 komentarzy:

  1. Już mówiłam, że super pomysł:) teraz czekam na Au Pair Project:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladna kartka, szkoda ze nie zrobilam zdjęć tej co ja wyslalam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie widziałam, żeby aupair coś takiego robiła. Fajny pomysł! Troje dzieci - ciężko trochę, ale wyglądają sympatycznie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, że może być cięzko. Ale mają fajny wiek!

      Usuń
  4. Kartka jak i model pierwsza klasa! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądacie jak siostry :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha może hości mieli takie kryteria szukania au pair haha ;d

      Usuń
    2. haha o tym samym pomyślałam :P

      Usuń
  6. Hej, przeczytałam sobie bloga od początku (jak to zwykle mam w zwyczaju), ale czuło się emocje, no i radość że już masz tą swoją perfect :) Tak się cieszę :) W sumie to ja też w tym roku planuje wyjechać jako au pair, tak lipiec/sierpień jednak niestety kasa i prawo jazdy jeszcze mnie wstrzymują przed rozpoczęciem poszukiwań. Będę świeżo po maturze i moi rodzice są bardzo przeciwni (i nie dadzą mi żadnych pieniędzy). Jednak wciąż jestem pełna nadziei i dobrych myśli że mi też się uda :)
    Rodzinka zapowiada się całkiem fajnie, no i NYC bliziutko :)
    Pozdrawiam i postaram się śledzić dalsze kroki :)
    Mam nadzieję że spotkamy się gdzieś w USA.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej. Jeżeli chcesz wyjechać w lipcu/sierpniu musisz zacząc zakładać aplikacje jakoś za miesiąc... Faktycznie kasa i prawko może Cię blokować, w tym CI nie pomogę. Ale co do rodziców, to musisz im powiedzieć jakie są korzyści takiego wyjazdu. Że nie będziesz tam zdana na siebie, tylko masz cały czas opiekę. Możesz pokazać im strone internetową i wszystkie rzeczy. Do tego mogą zadzwonić do agencji i wsyztskiego się dowiedzieć. Mam 18 lat, mozesz decydować sama o sobie...

      DO zobaczenia w USA :)

      Usuń
  7. Hahaha ale dosłownie jak siostry! :D Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę, że masz to już za sobą. Chciałbym mieć już za sobą ten PM. Ciągle mam wrażenie, że nie znajdę rodzinki na ten 'planowany' czas wylotu ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To śmieszczne, bo ja nawet nie zwróciłam na to uwagi ;D a co do rodizny, to predzej czy późńiej znajdziesz na pewno, jak nie pierwsyz termin to w gawo przedłużysz umowe i ZNAJDZIESZ! Trzymam kciuki !

      Usuń
  8. Genialny pomysł i świetne wykonanie! :)
    Na pewno się ucieszą!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. A dziękuję, ty to miałaś okazję nawet zobaczyć na żywo! Czekam na posty :)

      Usuń

Komentarze są potwierdzane przeze mnie, dlatego mogą się pojawić z lekkim opóźnieniem! I pamiętaj, podpisz się!