poniedziałek, 14 stycznia 2013

match #4

Wczoraj w nocy znalazłam meila w spamie (jaz zwykle) od aupairinamerica o temacie A Host Family is Interested in You! Szybko zalogowałam się na profil... i ZAMKNEŁAM OCZY! Siedzialam chwilę i w myślach powtarzałam " 1 dziecko, powyżej 5 lat, CALIFORNIA" po trzech powtórzeniach otwieram patrzę a tam....
Chłopiec 6 lat (w styczniu 7) ! Stan Wirginia... Wiadomo, że nie jest to spełnieniem marzeń, ale nie jest źle! Podoba mi się miejsce, małe miasteczko oddzielone rzeką od DC! Zdjęcia przepełnione uśmiechem! A list...hm.. pierwsze wrażenie: "Jakiś krótki". O hostach właściwie jest tylko to gdzie pracują, F.(mom) jest pilotem samolotowym, a C.(dad) jest specjalistą do spraw finansów. Obydwoje pracują w DC.Co 4 lata się przeprowadzają ze względu na to, że pracują w Straży przybrzeżnej. Wychodzą do pracy o 6:30 i o 18:30 wracają. Mały A. szkołę zaczyna o 9:00, a kończy o 16:40. Trzeba go przygotować do szkoły, odwieźć, albo odprowadzić na szkolnego busa i oczywiście po szkole to samo. Czasem zawieść go na zajecia dodatkowe, rodzice czesto przychodzą popatrzeć na syna w czasie zajęć ( co mi się podoba). O 18:30 koniec pracy, ale czasem rodzice bedą chcieli wyjść gdzieś na kolecję, albo na film wtedy AP pracuje. Weekendy spędzają aktywnie razem, wiec pewnie AP ma wolne :)    Minusem może być odległość do stacji metra, bo 3 mile (ale AP ma samochód, wiec może nie jest to jakiś duży problem).

Niestety wczoraj nie dostałam od nich meila, zastanawiałam się czy napisać do nich sama czy nie. Nie wytrzymałam i napisałam po 3 godzinach... i odpisali mi po 2 minutach! Umówiłam się na rozmowę w sobotę!

Au pair chcą na maj, wolałabym wcześniej... Ale myślę, ze jakos mogłabym to przeboleć :)


A wy co myślicie? :)

[Edit]-Jejku! Nie wytrzymam do soboty!

[Edit2]- O NIE, już totalnie byłam nastawiona na tę sobotę, a tu dostaje meila z proźbą o romowe w CZWARTEK! Trzeba zrobić liste pytań!

11 komentarzy:

  1. Wow!!! Trzy mam kciuki za rozmowę! Rodzina prezentuje się fajnie.
    A jeśli chodzi o spam, to można ustawić maile od Apia na bialej liście i będzie dzialac bez problemu. Jak cos to pisz do mnie, pomoge

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DZIEKI wielkie, nie wiedziałam, ze takie coś jest! Ale poszukałam w opcjach i było!

      Usuń
  2. "Minusem może być odległość do stacji metra, bo 3 mile (ale AP ma samochód, wiec może nie jest to jakiś duży problem)." Pojedziesz na stację metra samochodem i go tam zostawisz? To jednak bardzo duża odległość. Za duża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to sobie wyobrażałam. Że w pobliżu stacji metra zaprakuję samochod, pojadę gdzies na cały dzień i wieczorem wrócę. To będzie na pewno kwestia, którą poruszę przy rozmowie.

      Usuń
  3. Jak dla mnie super match. Hostka pilotem? Super! Wiesz, że życze Ci jak najlepiej! Trzymam kciuki:)
    Gośka

    OdpowiedzUsuń
  4. Hostka pilotem, ah jak cudownie :D Match jest wręcz wymarzony :) 3mam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  5. O kurcze, być może to twoja Perfect Family! Gratuluje!
    Naprawdę fajnie to wygląda, zwłaszcza, jeśli podczas rozmowy złapiesz kontakt z chłopcem ;D

    Sharon.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się na prawdę fajnie :)
    Troszkę czasu masz do rozmowy, wiem, że to stres więc chce się mieć ja jak najszybciej. Ale masz czas na przygotowanie się ;)
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze będzie, nie panikuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki!! I czekam na relację! :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są potwierdzane przeze mnie, dlatego mogą się pojawić z lekkim opóźnieniem! I pamiętaj, podpisz się!